;)

Thursday, September 24, 2009

1 syawal..
















selamat hari raya semuanya..
thn nie 1 syawal disambut agak berlainan.
mungkin bagi kamu semua,itu adalah perkara biasa,tp tidak bg sy.
biasanya,kami akan bersalaman di umah tok.
tp kali ini,sebelum ke masjid,ma mintak kami semua mohon maaf di rumah supaya tak serabut ngan sdara yg laen.
kali nie sy rasa sgt diampunkan.
mungkin kerana air mata yg berlinangan dan kesediaan ma,aboh,yen dan ang memaafkan sy.
kemudian,kami ke pusara abg long,abg har,atuk dan nenek.
mengucapkan selamat hari raya dan sedekahkan al-Fatihah.
sekali lagi air mata berlinangan.
pg itu sangat sayu.mngkin kerana memikirkan raya kali ini tanpa mereka lagi.
kemudian,ke masjid dan umah tok yg berhadapan dgn masjid.
menunggu semua sanak saudara dtg.
memohon maaf,berpelukan,mengambil gambar dan yg penting,duit raya.hahak!
tiba2 sy memikirkan sempatkah sy utk 1 syawal yg akn dtg,berkumpul begini,meraikan syawal dgn meriah bersama sanak saudara yg disygi?

kemudian,ke rumah jiran2 di kampung dan umah ayh ngah.
take photos,mkn,bermain bsama mia,bqish,piyah n adam merangkap ank spupu sy.
pukul 11,bergerak ke umah menteri besar,sanak saudara sebelah aboh di pulau rusa.
sampailah ke ptg.
pulang,memasak.
kul 8,abg mi n abg mir sekeluarga dtg sbb esknye diorg balik kg bini.ngee.
mkn2 n then maen ngan ank spupu sambil tgk devdas;)

1 syawal yg lebih bemakna bagi sy drpd yg sebelumnya.
mungin keakraban pertalian persaudaraan telah menceriakan sy.



-end-

video


video

Saturday, September 19, 2009

roomates.






here my roomates.
wan ainaa nabilah n nor diyana.
one from kuantan n one from kelantan.
both are older than me.
first time we knew each other,really janggal u know.
haha.
then,we're getting closer n closer.
we're sharing problem.
in all topics.
they helped me so much.
n bcoz of them,i can coped myself with new life at uitm.
it's not easy to have a life like we want there.
sometimes we've to faced with hypocrite friends.
n sometimes we must pretend to be ourselves.
nak buat mcmane kan.
hehe.
they're really good roomates.
i'll never imagined that i will have roomates like them.
they had changed my life a little laa.
i've thanked them very much esp when they give me advices in studies.
n love story too.
they know all my secrets.
n they supported me full enough.
kak aina n kak yana,
i love u so muchie2!;)

n there is our room.
mase uh baru balik dari berbuka puasa kat tepi pantai.
tak sempat nak kemas.
haha.
that not mean kitorg kotor okayy.
juz,ade mase tak sempat nk siapkan sumenye.
hehe.

connections.











video


here we are.
emcee rox and 5J.
kami mengambil keputusan berbuka puasa bersama pada hari jumaat.
pukul 6,sume bertemu di belakang anw.
sukar dipercaya kami bertemu lagi.
sy rindukan mereka sgt.
then,kami ke bazar membeli ape yg patut.
lps tu kami ke pantai,apar tikar n segala macam seperti berkelah.
we've a lot of fun yesterday.
masing2 bercerita mengenai kehidupan di universiti.
mcm2 hal.
ape yg pasti,kami sangat rindukan zaman sekolah.
hmm.
selepas itu,kami ke masjid ladang menunaikan solat maghrib dan mengemas brg2 td.
then,kami ke anw membeli aiskrim dan kembali ke tmpt di mana port kami sentiasa lepak apabila bertemu.
waktu itu,kami tidak ubah seperti emcee rox dan 5J tahun lepas.
bergurau,bercerita,bergelak ketawa dan sebagainya.
kami sangat gembira.
pada waktu itu,bukan kami saja,budak2 laen ade juge.
tidak perlu dimentionkan.
ngee;p

rakan perempuan kebanyakannya pulang pada jam 9mlm.
sy dan sepupu pulang jam 10.15mlm.
terlebih excited kowt.
haha.
rakan lelaki masih lepak.

kesimpulannya,kami bahagia begitu.
kami inginkan hidup kami yg dulu.
mereka yg terbaik.

-end-

Thursday, September 17, 2009

emcee rox n 5J.




aku rindu gle korang.
siyes awok uitm x same lasum ngan kite sume.
aku bosan gile doe kat sini.

dulu nk sgt tinggalkan skola cpt2 sbb gatal nk masuk u.
skang,gatal pulak nk balik skola.

aku xde kwn baik sebaik korg sume.
ramai hok berpuak.
bak kate org ganu,awok uitm dok leh masuk gu ah!

so,aku wat keje sorg2,jalan sorg2.
harapkan dpt roomates yg cool n sekepala jep wat aku boleh tahan hidup situ.

emcee rox,i miss u la!

bros.



these guys brings me a hope that i adores from a long time ago.
thx a lot,amar n riki.
maybe u don't know that ur physical atitude reminds me to someone that i missed.

really22222 missed doe..
but they are more handsome la!
haha.
thx a again ;)

p/s: rindu mereka di atas sana.

Friday, September 11, 2009

mohd izham iskandar che ishak.




4 sept lepas.
bday mamat ngadew nih.
mase uh aku duk kat bwh.
tgk tv.
mase uh kul 12.21.
adeh,lmbt wish!
tp aku wish jepp.
then ang ckp,'lmbt 21 menet.haha.thx'.
ek eleh..
bru 21 mnt.
haha.
btw,epy bday bro cyg!~
sweet 19;)

Monday, September 7, 2009

mat ching.

td jupe mat ching kat traffic light.
kwn arwah abg har.
berderau darah aku ble dia sebut 'kwn arwah har'.

tbe2 rase rindu dtg lg.
mish u abg long,abg har.

kan best kalo korg ade mase raye nie kan.

hm...