;)

Wednesday, July 1, 2009

ngee;D







lame x update.
hee.

byk pkara yg terjadi dan bikin gua fenin.
1st,aku x jd g poli jb.
sbb?
xdpt hostel.
siot tol.
xke bangang org yg jauh2 mcm aku nie x dpt hostel?

then,change plan.
masuk uitm kampus kt.
tmpt jauh skali tuu.
chendering bohh.
hahaha!

mmg dpt pra diploma.
tp pkr 2 kali.
kak yah selaku kakak gue yg mengade merangkap PA gue kate,
pra 6bln je.blajo math n bi.
pra nie means student penyerapan.
time nk apply kos hotel mase dip nanti,name tu mmg sah2 ade lam sistem uitm.
konpem ade tmpt dh sbb aku under uitm dh kan.

kalo aku g poli,mmg la dh dpt dip hotel tuw.
tp bln 12 aku akn kuar jugak sbb nk app;y yg uitm punye intake baru.
tu pon x sure dpt ke x.
1 more thing,
ble nk smbung degree,xyah dh nk compete nge bdk matrix n u laen yg apply uitm sbb uitm msti utamakan budak2 dye dulu.

sbb tu laa aku amik pra dip bisnes kat uitm chendering neh.
even dkt je nge umah,ma suh duk hostel.
nk balik pon jarang2 je sbb ma bz nge tpperware n xde mase nk amik aku hari2.
huhu.

kejam.

xpelah asalkan aku dpt blaja.
wee!

No comments:

Post a Comment