;)

Thursday, July 1, 2010

bye bye..



esok aku kembali pulang ke bumi mutiara.
kembali untuk berjuang demi masa hadapan yang cerah..(wah,ayat skema)
sem kali nie pasti lebih sukar.
tambah pulak dah kena tinggal kat luar.
nak kena fikir kos sara diri,sara rumah,sara pengangkutan,etc..aduhh..
tp xpe,aku akan usaha sebaik mungkin.
aku yakin Allah S.W.T sentiasa di sisi aku.
aku yakin Dia Yang Maha Berkuasa pasti membantu dan melindungi hamba-Nya.

aku nak buat yg terbaik dari sebelum ini.
tak nak maen2,tak nak tido lame2(maybe), tak nak shopping byk2 (err..err),tak nak tgk wyg(maybe sekali sekala),tak nak pegi cc (maybe jugak).hoho.
yg pasti aku nk makan byk2!
aku nak study byk2!

gambate fatin gambate!
pulunn!

sem break kali nie sgt bermakna sbb kak yah kawen.dpt ahli baru.
yg penting,all of my families turun.semua happy.
for me,time with families sgt membahagiakan.
kalaulah dpt ulang balik sem break nie.hee.
syg pulak nak tinggal Terengganu.
hmm.
xpe fatin,buat yang terbaik baru mu balik neh!
;)

bye bye Terengganu, hello again to Penang!
ceq mai!
;p

No comments:

Post a Comment