;)

Wednesday, November 16, 2011

Teeth.



semalam aku p klinik gigi..check cm biase sbb dh 6 bln dh x check..bagus x aku check gg 2 kali setahun?hikhik..
and then...kena tampal gigi!
yg ni yg buat aku takot..hmm..bkn pe..once dh tampal,later on lubang kecik makin besar,makin terhakis..lame2 nnt kena cabut..haih..

and then ma terang kat aku cmne bole jadi,cmne kedudukan gigi,semuanya..
well,im proud of her selaku bekas ketua jururawat..walaupun dh pencen 5 tahun tp sumenye die ingat..yelah,29 tahun kerja dalam bidang pergigian..semua pengalaman dh ade..

tp mmg salute sgt sbb ma boleh ingat semua tu clearly..
slalu pesan jaga gigi elok2..tp aku dh degil,padan muke kena tampal!

p/s: td la ma cite kat aku pasal kedudukan gigi,post crown,jenis2 tampalan..hihi..

No comments:

Post a Comment