;)

Monday, October 29, 2012

Norfirhan Bin Norsharizan.

today, i would like to talk about Eeyan, permata hatiku. Cewahh dh mcm nk bg ucapan kt sekolah je hahaha. Okay straight to the point, Eeyan was born on 25th August 2012,5.54am at Hospital An-Nur,Bangi. Dia dilahirkan 2 minggu lebih awal sbb bukaan dah 1cm. So kakak diinduce sebanyak 2 kali. Dia dimasukkan ke hospital pukul 2 ptg on 24th tp selamat melahirkan subuh esok. Okay,itu sangat sakit. kesian kakak T__T. Apa yg menariknya, on 24th pagi tu, aku,Ang, abah and ma baru sampai kat airport LCCT. Why? Because on 25th malam, Ang akan balik ke Pittsburgh after summer break dia yg dihabiskan di Malaysia. Mungkin Eeyan nk tgk Pak Teh dia before Pak Teh balik ke Uni kot. Hehehe. Jadinya, Ang sempat tgk Eeyan before he fly. Alhamdulillah, kakak selamat melahirkan secara normal. Norfirhan, 2.9 kg dan sangat panjang! yes, dia panjang. Kenapa aku cerita pasal dia? Sebab dia adalah anak pertama buat kakak, anak buah pertama untuk aku dan cucu pertama dalam keluargaku. Kami sangat gembira dengan kehadiran Lil Champ in our family. Wujudnya dia di dunia ni buatkan segala masalah dapat dilupakan. Melihat keletahnya buatkan aku lupa yang lain. Kebetulan sangat, aku dah tamat pengajian Diploma as u can see my previous post, so right now aku tolong jagakan Eeyan untuk kakak. Insyaallah, Kakak will continue her study in Phd. Human Geography (Restaurant Management) at University of London, Surrey, London on 1st December 2012 for 3 years. So, masa untuk kami dengan Eeyan hanya setakat 3 bulan dan akan jumpa dia balik after dia dh pandai berlari, (kalau kakak x balik raya la kan hehe). So, here are the pictures of my boyriend dari zaman dia kurus sampai la bambam. Dari zaman dia lubang idung kecik sampai ke besar. C

No comments:

Post a Comment