;)

Monday, September 8, 2014

Final Semester.



Today, 8 sept.
Bermulanya kelas pertama untuk semester 6.
Alhamdulillah, group kitorg dah back together jadi satu kelas macam semester 3 dgn 4 dulu. ;)
Cumanya, trip utk subject sustainable tourism kena asing-asing sebab group aku dh bli flight tiket. Where to? Rahsiaaaaa mueheheeeee

Semester ni ada 5 subjek termasuk FYP which is aku tak tahu lagi siapa supervisor.
takut takkk takut takkk haaaa kau. Just go with the flow jelah hu.

Semester lepas, dapat 3.31.
3 semester ni pointer aku turun dengan konsistennya 0.01.
Tadi, masa nk balik dh salam peluk cium abah,
Abah ckp, 'sem last doh ni, buat gok skali biar buleh'.
Maksud dia, biar boleh dekan.
Abah, anak bongsu abah ni tiap2 sem kalau boleh nak dekannnn ajer. Usaha sokmo bah. Takpe2, sem ni perkuat lagi eventough aku tahu sem ni mmg 2 juta x 1 juta kali ganda payah dari semester lepas. Kalau Research Method yang dikatakan basic je utk FYP, yang FYP sem ni aku tak tahulah. Partner je pulak tu.

Takpe fateng.
You can do it.
I know you can.
So....lets start!

Goodluck for me and others!
Doakan yea readers ku sayang!
Salam.


No comments:

Post a Comment