;)

Wednesday, April 15, 2015

Towards the end.

Aku taip ni saat aku berada di laman belakang rumah, duduk di atas kerusi dan ditemani bunga bunga yang kembang mekar, kicauan burung dan bunyi kapal terbang (sebab rumah dekat dgn airport Heathrow).

Harini cuaca best sangat. Macam kat Malaysia cuma tak humid. Aku pasti merindui saat saat ini. Hidup di negara asing, pergi tempat baru, ucapan terima kasih ni aku dedikasikan pada kakak dan abang ipar aku. Terima kasih sebab bawak tin dtg sini dalam usia yg muda. Walaupun keberadaan tin di sini bukanlah utk travel tp dah cukup utk tin menghargai nikmat yg Allah berikan.

Jujur aku katakan, kadang2  aku rasa cemburu dan rasa rugi masa dengan hanya duduk sini dan jaga anak2 buah sedangkan kawan2 aku ramai yg dh bekerja dan ada duit sendiri. Tapi, aku kena selalu ingatkan pada diri sendiri, "take a look on a different side". Aku punya aman, punya masa, punya kenangan manis bersama mereka dan punya peluang untuk jejak kaki di negara orang yang mana tak semua orang dapat peluang ni.

Towards the end.
Tak sampai sebulan pun aku stay sini. I will  make great moment with my nephews. Till now, assalamualaikum .





No comments:

Post a Comment