;)

Monday, December 20, 2010

wohoo! (in other sound)




bosan pulak duk umh..hmm...
bgn kul 7,breakfast,gardening,tgk tv..pstu online..
dh puas online,pegi baring..kdang2 teman abah pegi kedai tupperware..
mlm,pegi masjid (jarang sgt jahilnya aku) pstu mkn kt kedai..
balik umah,online lg..tak pown tgk tv (hindustan of course)..
pastu gayut kat pokok celcom hahah..

esok nye bgn kul 7 lg..daily routine..

tibe2 rase cm x sabar nak balik kampus huhu..
seminggu ni,secara tiba2 aku jd anak tunggal,anak emas,perak dan gangsa (sume aku dapat)..

ang (2nd bro) dh pegi study..
yen (1st bro) keje..
kak yah (sista) pegi england kt hubby dye..
tin (aku la) duk umah jadi guard hahaha..

tp still,i love my house!
my parents of course! (even smetimes geram sgt bila kacau aku tido haha)..
and i love Terengganu!

No comments:

Post a Comment