;)

Monday, January 3, 2011

UiTM!

new semester!semester 3
kali nie laen sikit sbb aku dh berpindah ke kampus Dungun,Terengganu dari kampus Bukit Mertajam,Pulau Pinang..

mesti ade yg pelik,asal aku nk pindah sedangkan kat Penang tu semuanye ade..Jusco tu bole jalan kaki je dari kelas..tmpt semua syokk..

sebab?
sebabnya...dirahsiakan..korang just anggap aku nak pulang ke kampung je okay..;)

sekarang tgh cuak sbb tak tawu lg masuk group ape,classmate cmne,lecturer mcmane..huhu..hopefully dpt yg terbaik and satu kepala ngan aku yg giler nih..;p

and tempat dlm kampus ni pown x kenal lg..
blurr semacam je huhu..

tp pape pown,aku akn gigeh berusaha!semoga aku bole dptkan better result for this semester sbb semester ni sgt2 la...perhhh wa ckp lu!

so,wish me luck!

and for students kat Penang,aku tak lupe korang..
Kampus kita,Perda,Pangsapuri Idaman,Jusco,Sunway Carnival hahaa..;p

ade masa nanti aku melawat korang kay..

peace!

1 comment: