;)

Saturday, March 9, 2013

Syukur.



Alhamdulillah. Aku bersyukur padaMu kerana aku dikurniakan keluarga yang bahagia. Kadang2 aku rasa hidup aku terlalu sempurna dan aku tak layak untuk menerima segala kebahagiaan yang Engkau berikan kepada aku. Dengan kehadiran Firhan yang membuatkan hidup kami sekeluarga bertambah bahagia, aku memanjatkan syukur yang tak terhingga kerana Engkau kurniakan kami si dia yang kami tunggu-tunggu. Kadang2 bila ada pergaduhan tentang sesuatu perkara antara kami sekeluarga, aku selalu fikir, tak semua orang punyai keluarga seperti aku. Dan ini buatkan kami cepat baik balik. Walaubagaimana pun air dicincang takkan putus kan? hehe.. Walaupun abg aku (Ang) dan kakak (Farah) nun jauh di sana, tapi dalam hati sentiasa dekat. Selalu bertanyakan khabar. Aku tak nak buatkan jarak punca kami adik beradik jauh dan tak bertanya khabar.

In Sha Allah, Ang akan berkonvo pada April ini dan akan pulang ke Malaysia 2 3 hari selepas puasa. Aku tak sabar nak tunggu Ang balik. nak peluk kuat2 sebab dia dah gemuk! haha. and this April, In Sha Allah ma dan abah akan ke London untuk jenguk cucu sulung ni haa.Kalau ikut plan, nak pergi satu family masa puasa dan raya kat sana memandangkan Ang pun dah balik, aku pulak start cuti semester dan Yen pun boleh minta cuti. Tapi tiket mahal loh...jadinya,lain kali la kot..Firhan tunggu cikshu naaa..nanti ada masa terluang cikshu mai lagi..doakan cikshu grad on time utk degree naa..hihihi.. thanks to Skype dan Whatsapp,boleh laa hiburkan hati ni tgk gambar dia,video dia. Yes, i love him very much!

2 comments: