;)

Wednesday, July 17, 2013

Kalau lah..Kalau je la. Eh.

Rasa nak menulis..eh,menaip..

Saje saje terlintas kat fikiran ni..

Untuk awk sebenarnya..
Saya tahu awk busy sekarang that's why saya tak kacau a bit pun..
Tp bila awak tegur sy sepatah dua pun,sy ni sangatlah gembira, acihhh =)

Saya cuma nak cakap,
Kalau lah awak tahu tentang perasaan saya dan dia, which means me and her,our feelings towards you, ( I bet you already know, tapi kalau awk x tau lg pun I assume you tahu jgk la hehe), I think you having a hard time to handle this right? Jadi,untuk itu, saya minta maaf kalau perkara ini menganggu awk. I mean, awk anggap kami as a friend, but on our side, you're our friend and our special friend. For me, its okay kalau awk tak punya rasa yang sama dengan apa yang saya rasa, sy cuma nak...at least awak tahu tentang ini..apa pun jua kemungkinan yang mendatang dari awk, sy serahkan pada Allah. Sebab, sekurang-kurangnya saya sudah usaha untuk beritahu awak pasal perasaan saya. 

About me and her, yes, dulu mmg sy jealous,sy tergeram, tersakit hati, etc bila dia contact awk or even you like her status (sorry sister but for a girl,that's what we felt right?). Tapi itu dulu. Now, I don't know, I just let Allah do everything, in fact, I should let Him long time ago. Semua perasaan tak baik tu dah pun hilang. Mungkin Allah lindungi sy dan kabulkan doa sy =)..Dan terima kasih kerana atas perasaan yang dikurniakan ini, kami kenal kerana awak. Awak tahu tak? Haha. In fact, we just talk about you that time. And, InshAllah silaturrahim ni akan terus berkekalan. Love you lillahi taala kak..=)

Jadi,apa pun yang akan berlaku, saya sentiasa doakan dan harapkan agar awak dapat seorang wanita yang baik..Sebab saya yakin awak seorang lelaki yang baik. Tapi,kalau awak tanya saya,bagaimana dengan perasaan saya kalau awak punya rasa pada orang lain, saya akan jawab, 'saya gembira,gembira kerana awak jumpa dia..'

Perasaan untuk awak dari saya akan tetap ada..Dan saya tak tahu sampai bila..Again, I'm sorry kalau perasaan saya ni menganggu awak.

p/s: Selamat berpraktikal,selamat berpuasa dan selamat raya =)


saje letak. maybe ni la kot perasaannya kalau sy luahkan,dan juga bila tahu jawapannya.


No comments:

Post a Comment