;)

Friday, July 12, 2013

SubhanAllah.


Harini dah lepas another paper.
Alhamdulillah, paper yang boleh jawab/ yakin menjawab dgn baik setakat ni.
Last paper on 14th, killer paper.

So ada masa terluang,aku banyakkan beribadah.
Tadi ke Pusat Islam / Masjid UiTM.
Langkah masuk je berderau rasa.
SubhanAllah,ramainya tengah baca Quran.

Biasanya kalau aku masuk masjid orang baca Quran lagi sikit dari orang yg bercakap.
Tadi,almost everyone holding Al-Kareem. Dan tahap bunyi diorg baca tu sangat lah menenangkan hati. Tidak seperti bila kita dgr orang ramai duk cakap sana-sini.
Sungguh nyaman.

Dan bila nak start solat Isyak, SubhanAllah, ramainya umat..
Penuh saf!
Alhamdulillah..
Moga Allah berkati kita..

Ya Allah, dekatkan aku denganMu,dekatkan aku dgn pencintamu.
Sungguh, aku ingin rasa tenang begitu. Setiap saat. Setiap waktu.

No comments:

Post a Comment