;)

Monday, July 29, 2013

Missing H.

rindukan teman lama..
rindukan gurau senda, saat berkongsi masalah..

i have one best buds. a guy.
dari zaman sekolah menegah lagi. Well, it doesn't mean we always stick around, going out together like how BFF used to. Our friendship is more like..share problems, having a conversation and gelak memanjang. Perli memerli memang dah biasa sampaikan bila nak being serious on some matters pun rasa janggal sebab dah biasa gelak..Sometimes rasa, 'kalau aku bgtau dia ni dia perli aku ke tak'..Sampai tahap mcmtu tau..

Well,despite all these not serious conversation all the time, the friendship. Thats what i love about me and him. Bagaimana sibuk pun kami, pasti akan jumpa bila raya. Well,of course dia datang umah ambe la! haha. And bila kawan2 lain buat open house, we meet there, having cit chat and so on.

Zaman sekolah dulu, selalu je dia kacau aku. Memang ade je nak cari gaduh dan aku tak tau kenapa. Ada satu peristiwa tu sampai sekarang aku ingat. Masa tu Form 3, ada kelas English. Miss Nora ajar. Time tu aku duduk meja yang dekat dengan pintu keluar dan dia duduk hujung sana dekat dengan tingkap. Masa tu Teacher Nora tengah nak start tulis dekat blackboard. Tapi aku lupa kes apa dia ni cakap kat aku sampai aku sakit hati gila and aku terkeluar cakap, 'celaka betul'..Teacher Nora sampai terkejut aku cakap mcmtu. Aduh,Astaga betul time tu..

But,now,today and forever, we are friend. Best friend. =)

Yeah, maybe we don't even similar like best friends should do, but, you're. You will always be my man. He always be there when i need him. Apa jua cerita kisah hidup kita selalu kita kongsi bersama dan sedia mendengar. Kalau orang lain tahu kita sebenarnya rapat begini mesti diorang tak caya kan? Yela, dulu mcm anjing dgn kucing. Sekarang, even rarely meet and just contact thru online things, at least you know my life and i know what you're doing now.

Really hope that you will achieve your dreams, having great friends all around you and good looking future wife as i know your taste is sooooo high! hahaha!

p/s: Mari umah aku tahun ni oww..Jangan wat perangai hahaha

This picture tells everything. From me for you,H.


No comments:

Post a Comment