;)

Monday, June 22, 2009

hoh.

arini ari plg letihhh.
smlm tdow kul 2.30.

ma gerok kul 7.
suh mandi,siram pokok,basuh pinggan.
pastu ma ajak g mkn.
ye kate pah mkn ye ato laa aku blk2.
aku pakai jela baju bese2.
tup2 aku kena jd driver.
adehh.

bengang tol.
lam kpala otak nk smbung tido dh.
haha.
but nevamind.
byk keja sgt arini.
malah nk tulih.
huhu.

tghari g ke gong badak.
ato brg tupperware.
kul 3.30 blk bdr.
g kedai tpperware lg.

aku pon g mkn dulu.
mase tu kul 4.30.
bru nk lunch.
gila lapar aku.
haha.

blk kul 5.
aku mandi then qada tido.
x smpai stgh jam mimpi jupe srk,ma pggl.
ckp surat politenik dh smpai.

aku g tgk jap.
6hb julai.
then aku smbung tdow blk.
smpai kul 8.
hahaha.

bgn,tlg ma masak then on9.
hee.

penat,penat dan penat.

esk lg penat rasenyer.
urus hal politeknik tu laa.

daftar masuk skoloh x payoh gini.
hahaha.

No comments:

Post a Comment