;)

Thursday, June 25, 2009

hok maren.

x dang nk tulih maren.
letih gila!
haha.

pg tuw g bank islam.
bukak akaun.
beratur stgh jam sbb nk dftr dulu.
agak x leh nk napah r.(means ramai gila org).
pas dftr,kena lak beratur coz nk buke akaun.
keramaian org tuw..
gane eh nk ckp.
org yg bratur tuw wat 1 pusingan taw.
dr kepala smpai jupe ekor lak.
cm tu laa.
aku nih duk kat ekor laa kire.
gler panjang.
kaunter 6 ngan 7 je bukak utk students.
mase aku bratur,aku melewati kaunter 8.
then kakak tuw tgk aku.
aku senyum jer.
dye pon mintak aku nyer borang.
aku bg laa.
dye tlg wat kan.
haha.
thx kak!
jimat mase aku.

then mkn.
pastu tgk gulong ng palad.
bru nk terlelap,ma gerok.
siap2 nk g setiu coz ader parti.
abh ckp lam kete tdo laa.
aku smgt doh eh nk tdo.
tbe2 abh lak x sehat.
dye suh aku bwk kete.
x jd laa tdo.
huhu.
pas wat parti,g umh dealer.
dye nk byr hutang.
ngee.
then balik tuw aku gak drive.
smpai umh,mkn.
then on9.
tbe2,guruh.
aku off laa.
kul 10,masuk tdo.
letih gila!
hari plg awal aku tdo utk thn 2009.
hahak;D

No comments:

Post a Comment