;)

Sunday, June 21, 2009

wahhh.

arinim bgn kul 7.45.
tlg ma gardening then mkn n mandi.
pastu ma n abh g ato tpperwre.
aku gosok naju skep2.
pastu g tido.
haha.
ngah syok tido,aku rase cm ade air nitik dr siling lam bilik.
aku ingtkan air tangki pecah ke ape.
then dgr cm tapak kaki gituw.
cesh!
siot tol musang eh.
suke hati ko je kencing.
abih karpet aku.
aku kabo ke abh.
aboh suh bunuh lalu.
haha.

ptg tgk industan.
perghh.
srk blakon.
ngee.
cite lame.
tp x kesahh.
tbe2 ma pgg suh msk.
adehh.
g laa aku nie.
pas mkn g la ngadap tv balik.
aboh pulokk suh siap2 teman dia g kat kdai tpperware.
aduyai.
pastu ami msg.
ye ade anw nge pakwe ye.
haha.
pas aku ato abh kat tpperware,aku g anw.
mkn2,minum2.
then g pantai.
amik gmbo ami n pakwe ye.
haha.
moge berbahagie ami;)
pastu g amik abh.

balik tuw teman ma lak g umah kak nida.
pasal tpperware gok.
huhu.
blk tlg check brg.
then on9;)

No comments:

Post a Comment