;)

Friday, June 12, 2009

yes!

tahniah kepada aku!
haha.
aku telah berjaya meneruskan hidup aku.
politeknik pasir gudang,johor bahru.
course pengurusan hotel dan katering.
next month g.
heheh.

suke sbb:
dpt kuar dari kepompong.
dpt blah dari umah.
dpt blah dari bebelan ma.haha.
dpt lupekan kenangan yg pahit antara aku dan dia.insyaallah.
dpt mulakan hidup dgn lebih bermakna.
xperlu rase bosan lg.
dpt blaja kat negeri org.

x suke sbb:
rindu family.
kena indipendent.
xley shupin suke hati.
kena basuh baju gune tgn.
kena save duit.
xde echo!(tdy bear ksygku)
kena share room ngan teman baru.


hm..
cmne lah nanti ekk.
aku cume hrp aku dpt berubah..
ke arah kebaikan lg.
hrp dpt teman2 yg dpt bimbing aku dan bkn hanyutkan aku.
juge hrp dpt blaja bsungguh2 lg.
hrp juge dpr tdo tanpa echo ;(
i'm gonna mish u syg.
doakan aku ya!

No comments:

Post a Comment