;)

Thursday, June 18, 2009

wooo.

arini ari paling bestt.
sbb aku leh bgn kul 12.
hahaha.

kul 7,ma gerok.
tlg masukkan brg tupperware lam kete.
then diorg g pasir puteh.
aku duk umh sbb x muat nk ikut skali.
penuh ngan tupperware je.
bagus2.
haha.

tdo balik kul 8.30.
siap wat alarm nk bgn kul 10 tp terlajak smpai 11.30.
hahaha.
turun bwh,tgk tv.
g mandi then tgk citer gulong ng palad.
kul 1.30 g bli mknan then trus umh mok yam a.k.a mak sdareku yg cun.
maen2 nge anak spupu aku.
then ami ajak kuar,
dia nk amik.
aku rase mls la plak nk kuar.
kebetulan lak mok yam ajak g bdr.
otw nk g ato,mimie call.
rupenye dye nk amik aku.
siap de dpn umah aku dh.
huhu.
sian guh.
lenkali yep mimie;)
g ato syirah n mira udoh tsyen.
ato mia,ank spupu aku tuw kat mama dye.
then teman mok yam g kedai baju.
then balik.
mok yam suh aku amik sioh2 tersebut.
otw nk amik,singgah kejap tepi pantai.
jupe awok2.
sbb diorg nk masuk u dh next week.
jupe kejap je sbb nk g amik sioh2 tu lak.
pas amik,sioh2 nk g hari2 pulok.
nk beli sluor pendek sbb esk nk g pulau kapas.
aduyai.
then balik.
mandi then tggu ma n aboh balik.
diorg wak balik nasi goreng cina,my fav.
mkn smbil tgk srk.
auwww!
tdo nyenyak doh mlm nim.
hahak;D
then on9.
-end-

No comments:

Post a Comment