;)

Sunday, May 5, 2013

Keuarga Impian.


Aku bukanlah insan yang sangat baik budi pekertinya,adakalanya aku juga ada sifat amarah yang tak mampu disimpan, ada sikap yang suka kacau kawan-kawan tanpa fikirkan yang aku ni bertitlekan seorang perempuan.

Aku cuba..
Cuba untuk menjadi seorang perempuan yang solehah, cuba dan terus mencuba.
Manusia,sentiasa membuat khilaf. Tapi aku akan terus mencuba.

Tapi,tetap saja,impian aku yang pasti adalah....
mempunyai sebuah keluarga yang bahagia..
Aku ingin sekali membina sebuah keluarga sepertimana ma abah bina kami.

Senang bersama,susah bersama,memberi kebahagiaan dunia dan akhirat yang seimbang.
Aku tak mahu terlalu kaya,bimbang diri ini hanyut dalam kemewahan...
Aku juga tak mahu terlalu miskin, bimbang tidak mampu menjaga dan membesar anak-anak dengan baik..
Aku cuma mahukan kesederhanaan..

Harapnya dapat menemui insan yang mempunyai impian seperti aku..

p/s: Nak sangat one day ke New Zealand. With husband and a son /daughter. =)

No comments:

Post a Comment