;)

Friday, May 17, 2013

Meniti Hari Bergelar Seorang Graduan..


Walau cuma memegang segulung diploma, namun itu lah usaha selama 3 tahun.

Ingin sekali aku memakai jubah konvoku sendiri, sebelum ni bila mana kakak,Yen atau Ang konvo,aku try baju diorg je..Even time tu Ang konvo Form 5 je, tapi aku ada sifat cemburu..Sebab antara adik beradik,aku je yg tak konvo lagi..Rasa macam.....Lamanyaaa.......

Kakak dah konvo Master in Foodservice,
Yen dah konvo Diploma in Radiographic,
Ang dah konvo Bachelor of Degree Science,
And now.... its my turn..
Tin akan konvo Diploma in Hotel Management.

Ilmu dalam bidang Pengurusan Perhotelan akan terus tersemat dihati..
Pelbagai rintangan telah aku lalui..
Dari Penang ke Dungun hanya untuk kursus yang diminati..

20 Mei tarikh yang dinanti,
Walau ibu,bapa,Ang dan kakak jauh di mata namun dekat di hati,
Yen ada di sini untuk mewakili,
Bangganya mereka tidak terperi,
Kasih yang dicurahkan kekal abadi.

Diploma ini untuk mereka yang dikasihi,
Jua untuk bekalan diri ini,
Ilmu yang ditimba masih tidak mencukupi,
Kerna itu aku masih di sini,
Berusaha untuk segulung ijazah suatu hari nanti.

InshAllah! 

p/s: Dungun,here I come!




No comments:

Post a Comment