;)

Wednesday, May 8, 2013

S.T.O.P

Tolong lah stop retweet or shared benda yang berkaitan politics. Kalau benda betul takpe. Ni saya tgk dah mcm ikut emosi dah. Almost everyone shared and retweet pasal politics. Habis tu,takkan semua orang saya nk unfollow or unfriend? Please,yang lepas tu lepas,kita tengok jela apa yang jadi dalam tempoh 5 tahun ni.

Saya sekarang tidak memihak kepada mana-mana parti. Saya memihak pada UiTM saje (achieving my dreams). Saya bukak fb or twitter pun nk tgk group kelas and my family. Sah sah la lepas log-in nampak news feed tu semua. Sudah lah aibkan orang. Kita tahu dia salah,kita tegur sekali cukup. Tak payah nak beremosi. Kita cerita pasal assignments,konvo ke,makan apa ke,upload gambar kawan-kawan ke..Okay,my friends?

Stop
Talk 
Over
Politics

p/s: I want my facebook and twitter back to normal.

No comments:

Post a Comment