;)

Friday, April 12, 2013

Favorite Ice Cream hee...


Everyday i go to Dataran Cendekia. Al-maklumlah,Kolej Seroja tu jauh bebenor dgn tempat makan. Nak harapkan Kafe kolej,memang tak laa. Sejak ada org complain ada cicak dalam sup,sejak tu lah aku and the geng tak pernah jejak kaki ke kafe kolej. Apa nak buat,demi perut yg comel, ku gagahi jua menjadi penumpang bas UiTM dan Rapid KL yg setia.

Nak cerita, ada satu kedai ice cream Walls (students handle kot,tak pernah aku tanya hehe). Setiap kali aku g DC,setiap kali tu aku beli ice cream kat situ. Tu pun satu jenis je, Pistachio. Aaaaaaaaaaaaaaa so yummy to the max! Aku akan beli dalam cup je sebab aku tak suka cone tu. Kalau takde,aku tak beli lah.

Semalam 3 kali beli. Mcmana nak balik ganu kalau nanti rindu Pistachio acaner? T__T

No comments:

Post a Comment