;)

Thursday, April 11, 2013

Sebelum Aku Bernikah.


Akhirnya! Aku berjaya memiliki buku ini. hehe Alhamdulillah. Banyak kali aku cari buku ni tapi dekat Kolej Mawar tu selalu je habis stock. Then, semalam aku pergi lagi,saje la jalan-jalan. Pup! terjumpa la..tu pun ada 2 buah je lagi. Apa lagi,terus sambar. Haritu disebabkan buku ni takde stok, aku beli buku Apabila Hati Rindu Menikah. Semuanya best cumanya buku ni kawan aku cakap best,dan aku ni memang jenis suka baca buku yang ada diselitkan kisah benar. Buku lain yang aku beli adalah Pasti Ada Hikmah, 7 Keajaiban Langit dan Bumi dan Meniti Titian Silatulmustaqim.

Buku Sebelum Aku Bernikah ni baru baca sampai episod 4..Episod gitu hehe. Tapi best! Rasa nak habiskan terus tapi semalam letih sangat so sambung next time. =) Apa yg aku tahu, 'Sekiranya benar cinta,mesti kita mahu bersama sehingga ke syurga. Apa-apa yang membawa ke neraka,itu bukan cinta namanya.'

Dan aku suka part Hilal Asyraf bercakap mengenai,patutkah meluahkan jika kita suka padanya? Ya,memang patut,tapi apabila sudah bersedia. Betul-betul bersedia. Kalau ikutkan hati muda aku ni,memang nak je cakap dekat si dia. Tapi,sabar,aku masih belum bersedia,itu cuma goncangan cinta muda yang memikirkan sekiranya aku lambat meluahkan,nanti melepas! Tapi,inshaAllah, Allah akan sampaikan setiap doaku,rinduku pada dia. Echewah..

p/s: silalah membeli dan membaca buku ini.tak rugi! =)

2 comments: