;)

Saturday, April 13, 2013

Konvokesyen 2013 (motivation).


spot me! hee~

abang yg ohsem =*


kakak yg ohsem jugak =*




Semalam,bual-bual dgn Ang and Kak Yah (kes tak boleh tido)..Aku bgtahu mereka tentang konvo aku bulan Mei nanti. Aku cerita, kalau kat Dungun,ada 16 orang yang dapat 1 bintang termasuk aku. Tapi kalau dari Penang,ada yang dapat ANC and she's my classmate in degree now. Aku cakap yang aku rasa kecik je bila masuk degree ni sebab aku fikir mcmana nak lawan kalau mcmni. T__T

Then,Ang bg motivasi sikit kat aku dan buatkan aku menangis smlm (sikit jela =p). Ya, setiap orang ada kelebihan masing-masing. Mungkin diri aku tidaklah secemerlang yang lain, mungkin aku baik untuk perkara dalam hidup. Cuma aku yang tak nampak lagi kelebihan aku terletak di mana. Masih mencari....

Terima kasih banyak-banyak Ang dan Kak Yah..You all always be there whenever I need you most. Thank you so much my siblings! Love deep deep!

Dan untuk pengetahuan kalian, aku akan konvo untuk Diploma in Hotel Management di Dungun,Terengganu pada 20 Mei 2013 sidang petang. Sila sila la datang ye. Kesian saya ma abah dh pergi tgk cucu time tu..Harapkan Yen (brother) dengan cousins and mak saudara aje ni. Huu..Apa-apa pun,I'm proud of myself..Aku dah usaha yang terbaik..Aku yg corakkan masa depan aku. Untuk degree,InshaAllah aku akan kuatkan lg usaha. Gigih!

No comments:

Post a Comment